Subject: Re: [Euroopa Komisjon] Meeldetuletus: Küsitluskutse – Uuring kriitilise avatud lähtekoodiga tarkvara kohta, mida kasutavad ELi avaliku halduse asutused
From: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 13:40:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Meeldetuletus: Küsitlus kriitilise avatud lähtekoodiga tarkvara
kasutamise kohta avalikus halduses üle Euroopa

Panustage uuringusse kriitilise avatud lähtekoodiga tarkvara kohta, mida
kasutavad Euroopa Liidu avaliku sektori asutused!

Head kolleegid,

Loodame, et see sõnum leiab teid heas tervises.

Viimastel nädalatel oleme teid allpool toodud e-kirja kaudu kutsunud
osalema küsitluses kriitilise avatud lähtekoodiga tarkvara kasutamise
kohta avalikus halduses Euroopas. Kui te pole veel jõudnud osaleda,
oleksime väga tänulikud teie arvamuse eest. Küsitlus koosneb 5 küsimusest
ja selle täitmine võtab umbes 5 minutit.

Tänu Euroopa Komisjoni eTranslation tööriistale on küsitlus nüüd saadaval
kõigis ELi ametlikes keeltes. Kui valdate inglise keelt, soovitame
küsitluse täita inglise keeles.

Küsitlus on avatud kuni 7. september 2025. Teie vastuseid käsitletakse
konfidentsiaalselt ja neid kasutatakse ainult selle uuringu eesmärgil.

Teie tagasiside on oluline, et koguda väärtuslikku teavet, mis võib olla
kasulik kogu avatud lähtekoodiga kogukonnale. Täname teid panuse eest!

 <https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/FOSSEPS_CriticalOSS_Survey> Täida
küsitlus

Kui teil tekib küsitluse täitmisel probleeme või vajate täiendavat
selgitust, võtke julgelt ühendust aadressil [email-masked].

Lugupidamisega
Euroopa Komisjon, DIGIT peadirektoraat, üksus B.2 – Interoperatiivsus ja
digitaalne valitsemine

  _____

From: EU FOSSEPS
Sent: 14 July 2025 15:03
Subject: [Euroopa Komisjon] Küsitluskutse – Uuring kriitilise avatud
lähtekoodiga tarkvara kohta, mida kasutavad ELi avaliku halduse asutused

Küsitlus kriitilise avatud lähtekoodiga tarkvara kasutamise
kohta avalikus halduses üle kogu Euroopa

Tere tulemast küsitlusse kriitilise avatud lähtekoodiga tarkvara kohta,
mida kasutavad avaliku halduse asutused üle kogu Euroopa!

Head kolleegid,

Euroopa Komisjoni Digiteenuste Peadirektoraadi (DG DIGIT) nimel (täpsemalt
üksus B.2 – Interoperatiivsus ja digitaalne valitsemine) kutsume teid
osalema küsitluses, mille eesmärk on koguda teavet kriitilise avatud
lähtekoodiga tarkvara kasutamise ja mõju kohta Euroopa avalikus halduses.

Teie osalemine on võtmetähtsusega, et aidata meil mõista nende lahenduste
olulisust ning tuvastada näiteid, mis võiksid olla heaks praktikaks kogu
Euroopa (ja kaugemagi) avatud lähtekoodiga kogukonnale.

Küsitlus koosneb 5 küsimusest ja selle täitmine võtab umbes 5 minutit.
Küsitlus on avatud kuni 7. septembrini 2025. Palun pange tähele, et
küsitlus on hetkel saadaval ainult inglise keeles.

Teie vastused jäävad konfidentsiaalseks ja neid kasutatakse ainult selle
uuringu eesmärgil. Tulemusi analüüsitakse ja avaldatakse anonüümselt.

Palun edastage see sõnum julgelt ka teistele asjakohastele kolleegidele
teie organisatsioonis ja võrgustikus.

Täname teid väärtusliku panuse eest!

 <https://ec.europa.eu/eusurvey/runner/FOSSEPS_CriticalOSS_Survey> Täida
küsitlus

Kui teil tekib küsitluse täitmisel probleeme või vajate täiendavat teavet,
võtke julgelt ühendust:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked].

Parimate soovidega
Euroopa Komisjon, DG DIGIT Üksus B.2 – Interoperatiivsus ja digitaalne
valitsemine